fredag den 29. november 2013

DIY Chocolate Christmas Calendar



Det er ikke første december endnu, men jeg tyvstarter lidt på jule-indlæggene, for hvis I skal nå at stjæle min idé, så skal det være nu. Jeg har nemlig kreeret chokolade julekalendre til hele familien Josiasen. Vi har vel alle prøvet at få den famøse chokolade kalender til en 10'er, hvor der er små firkantede chokolader i, som ikke er meget værd. Alternativet til det er de dyre, dyre kalendre fra de kendte chokolade-mærker som Toms og Kinder. Så jeg tænkte; hvorfor ikke lave sine egne kalendre? Så jeg klippede en masse gavepapirs rektangler, fyldte dem med slik, klipsede dem sammen og bandt dem på en snor. Rimelig simpelt, men også lidt tidskrævende, så hvis I vil bruge idéen må I hellere starte hurtigst muligt!

4 kommentarer: