fredag den 8. november 2013

Finally Friday


skyr rørt med vaniljepulver, toppet med banan, vindruer og hjemmelavet müsli + kaffe

Endelig er det fredag. Det har jeg glædet mig til siden tirsdag, hvor jeg havde første skoledag efter Milano-turen. Ugen før Milano havde vi, som nævnt i tidligere indlæg, emneuge på skolen, så det er som om lærerne lige har skruet en smule mere på lektie-håndtaget, så jeg har både engelsk fremlæggelse, matematik aflevering, samfundsfags rapport og 15 siders historie, der ligger og venter på mig.

Lige nu sidder jeg og spiser det ovenstående efter en omgang træning efter skole. Ud over lektierne har jeg (heldigvis) også lidt hyggeligere ting at tage mig til i weekenden. Jeg skal til fest i aften og ind til byen med min moster i morgen, så det glæder jeg mig til.

Hvad skal I lave i weekenden?

2 kommentarer:

  1. Årh, det ser da bare vildt godt ud - bliver helt lækkersulten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det var også rigtig lækkert :-)

      Slet