torsdag den 7. november 2013

Gag.dk


Jeg har to udklædningsfester indenfor den nærmeste fremtid, og jeg er ligeså stille begyndt at tænke over hvad jeg dog skal klæde mig ud som. De to fester jeg snakker om er fastelavn og sidste skoledag. Da jeg var mindre var det altid de helt store kreative kreationer, hvor min mor blev sat i gang med at lave hvad end jeg nu havde fundet på. Jeg har bl.a. været et bord og en guldkaramel. Nu vil jeg gerne have noget på, der er sjovt, ikke kræver for meget, ikke er for dyrt og som jeg føler mig godt tilpas i. Sidste års kat og forrige års hulla-pige har ikke været de mest opfindsomme, så jeg har sat mig for at finde på noget lidt bedre i år - særligt til sidste skoledag.
Faktisk har jeg allerede en idé om at jeg skal være en påfugl på den dag. Jeg tænker at nylonstrømper, en mørkelilla bodystocking, et vildt tylskørt i blå, grønne og lilla farver, samt en maske, ville være et fint outfit, som jeg også ville føle mig godt tilpas i når vi skal videre i haven.
Derimod er jeg helt lost med hensyn til fastelavn. Der kan Gag.dk måske hjælpe mig og andre i samme situation med deres billige fastelavnskostumer. Der er i hvert fald masser af kostumer, parykker, masker, hatte, slips og meget andet, som jeg vil til at kigge på for at finde det helt rigtige til fastelavn.

Sponsoreret indlæg

2 kommentarer:

  1. Min storebror var klædt ud som bananen sidste skole dag på Gymnasiet :)

    SvarSlet
  2. @Anonym
    Det var jeg også! Det er en klassiker :o)

    SvarSlet