søndag den 10. november 2013

Homework Day





Her bruger jeg min søndag. Jeg har en bunke større fremlæggelser og afleveringer for, så jeg har sat denne kedelige efterårssøndag af til at få lavet noget af det, så jeg ikke skal stresse over det i ugens løb. Det er noget jeg har lært mig selv at tage tid til, i takt med at der er kommet flere lekiter. Jeg var lige oppe og træne en times tid i formiddags med min mor, så jeg også følte at der skete lidt, og så har jeg ellers begravet mig i historie-læsning, matematik-aflevering, engelsk-fremlæggelse og samfundsfags-rapport. Faktisk er det meget hyggeligt, når mit skrivebord er så fint og jeg har en kop the ved hånden. Det var bare en hurtig update fra mig, jeg må hellere vende tilbage til lektierne.

Hvad bruger I søndagen på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar