lørdag den 23. november 2013

Hyacinth Vase



Jeg var et smut i genbrugen i forgårs, og der fik jeg købt den her fine hyacint vase til 20 kr. Min mor har en magen til, og den har jeg stjålet så tit det var muligt, så det passede mig rigtig fint at jeg kunne finde min egen til så god en pris. Nu pynter den fint på mit skrivebord sammen med et par sølvlysestager og en indiansk vase fra USA. Jeg fik også købt en anden ting i genbrugen, og den får I at se om et par dage. 

Nu vil jeg sætte mig med en bog og slappe lidt af. Jeg har været oppe og styrketræne med min mor, og klokken 3 skal jeg på arbejde. Jeg regner med at løbe derop, så jeg også får lidt konditionstræning. Imorgen smutter jeg nok også i fitness, og så har det faktisk været en rigtig god træningsuge!

God lørdag!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar