søndag den 17. november 2013

InstaMoments #10


Jeg har brugt tid i lufthavnen. Jeg har været klar til afgang sammen med Rasmus og min mor. Jeg har været ude og flyve. Jeg har kigget ud over Milano. Jeg har spist god hotel-morgenmad. Jeg har set domkirken i Milano. Jeg har været i Ferrari-butik, hvor Rasmus fik lov til at sidde i en ægte en af slagsen. Jeg har drukket kaffe. Jeg har holdt fødselsdag for min mor. Jeg har set Milanos svar på Brandenburger Tor. Jeg har gået tur ved kanalen i Milano. Jeg har spist pandekager med is til frokost i det skønneste solskin. Jeg har spist gode italienske pizza'er. Jeg har set solnedgang fra luften. Jeg har siddet foran brændeovnen. Jeg har læst og drukket kaffe mens jeg passede Malthe. Jeg har været offer for Emmas tuscher. Jeg har spist skyr med müsli og vindruer efter træning. Jeg har lavet mad med min far og Rasmus. Jeg har spist morgenmad i sengen. Jeg har fået pandekager til aftensmad. Jeg har lavet rugbrødssandwich med avokado, hytteost og laks til frokost. Jeg har brugt en søndag ved mit skrivebord på at lave lektier og drikke the. Jeg har drukket aften-the. Jeg har kæmpet med samfundfagsrapport. Jeg har spillet spil med mine brødre. Jeg har set min naobs søde killing. Jeg har vundet en stilekonkurrence. Jeg har været til uddannelsesmesse på VG. Jeg har tyvstartet på jule-hyggen og spillet pakkespil med tre veninder. Jeg har også lavet og spist konfekt. Jeg har taget billeder af min kat, der sagtens kunne være i den lille kurv. Jeg har hygget mig lørdag eftermiddag med Gossip Girl, the og appelsin i min Eames stol. Jeg har passet min nabos killing. Jeg har løbet og træner søndag morgen.

I kan følge med i min hverdag på Instagram under brugernavnet @MarieJosiasen

2 kommentarer:

  1. Det er også så hyggeligt med Instagram - dejligt at kunne forgive nogle af hverdagens små glimt :) Og hvor sødt med din kat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også instagram er noget af det hyggeligste :-)

      Slet