fredag den 1. november 2013

InstaMoments #9


Jeg har lavet fine cupcakes. Jeg har været i Ebeltoft. Jeg har smagt lækre æbler til Ebelfestival i Ebeltoft. Jeg har set min oldemors gamle hus (hun hed Marie, og jeg er opkaldt efter hende). Jeg har været på bolceri. Jeg har kørt bil med glade sukker-drenge. Jeg har plukket frugt med en brugt frugtplukker. Jeg har hørt guitarspil. Jeg har leget med lille Thilde. Jeg har plukket danske vindruer. Jeg har fået min Eames stol. Jeg har været sammen med Emma og taget billeder af hendes fine værelse. Jeg har bagt og spist lækre kager med Kamilla. Jeg har drukket chai latte. Jeg har spist hjemmefanget fisk. Jeg har tegnet. Jeg har spist kagerester. Jeg har gået i skole, mens der var den smukkeste solopgang. Jeg har arbejdet. Jeg har drukket the. Jeg har luftet Luca i fint efterårsvejr. Jeg har kigget på fulge i biologi. Jeg har haft produktiv fysik/kemi-time, der blev brugt på at tegne på tavlen. Jeg har glædet mig til Milano. Jeg har gået tur med Luca og min mormor i skoven. Jeg har set en fin svamp. Jeg har klistret palietter på bodystickings i forbindelse med skole musical. Jeg har været inden for i regnvejr. Jeg har set Gossip Girl og drukket the i min seng, mens det stormede udenfor. Jeg har spillet med mine brødre. Jeg har gået og drukket kaffe. Jeg har set musical på skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar