søndag den 10. november 2013

Leather Bag



I Milano kørte vi forbi et lille marked en aften på vej hjem fra midtbyen, og skyndte os at hoppe af sporvognen for at kigge lidt nærmere på det. Markedet var ved at blive pakket sammen, men det lykkedes mig, min mor og min mormor at få hapset en taske hver, der endte med at koste 50 euro tilsammen. Det var nogle lækre tasker til en god pris, og jeg er meget glad for min! Det er ægte læder (nok ikke den bedste kvalitet, men dog ægte) og den minder mig om den kendte Celiné bag. Den har en god størrelse til shoppingture og andre småture, så den skal nok blive brugt flittigt! I går havde jeg den med ind til byen, da jeg mødtes med min moster til en kop kaffe og et stykke kage.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fed! :o)
    God søndag -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg er også uendelig glad for den:-) God søndag til dig også!

      Slet