torsdag den 14. november 2013

Outfit: 081113

bodystocking: ASOS - nederdel: H&M - blonde bh: Femilet

Jeg undskylder meget for den dårlige belysning, men jeg måtte lige skynde mig at tage nogle billeder til jer, inden jeg tog til fest fredag aften. Jeg er som sagt rigtig glad for min nederdel, og sat sammen med en top (her bodystocking) med åben ryg og en masse blonder, bliver det pludselig lidt mere pænt og "fest-agtigt". Det var et outfit der både så godt ud, og som jeg følte mig godt tilpas i. I kan ikke se det på billederne, men jeg havde også min krystalhalskæde og Vagabond støvler på. Og så selvfølgelig en cardigan til at tage på når det var for koldt.

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker det! Virkelig lækker sammensætning! Kan godt forstå du er vild med nederdelen! Er den fra den aktuelle kollektion?

    Kig forbi! :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!<3 den er fra divided afdelingen, og jeg tror den er fra den aktuelle kollektion. Den kan i hvert fald købes både online og fysisk :-)

      Slet
  2. Så fint outfit! Har selv lige købt BH´en til at have inden under en buksedragt fra Moss Copenhagen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor mærkeligt! Jeg har også en buksedragt med dyb ryg, hvor jeg ofte har denne bh under!:-)

      Slet
  3. Elsker idéen med den fine blonderyg! Må altså snart få fat i den nederdel, jeg er SÅ vild med den :-D

    Knus!
    www.livetifoelgeida.dk
    - Kig gerne forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Nederdelen er utrolig fin, og jeg er virkelig glad for den!

      Slet