fredag den 1. november 2013

Weekendtrip To Milano

billederne er ikke mine, men taget fra google og tumblr

Som overskriften så fint siger, så tager jeg på en weekendtur til Milano. Jeg tager afsted idag med min mor, bedstefar, mormor og Rasmus, og kommer hjem på mandag. Lige nu sidder jeg i lufthavnen, og klokken 14:15 letter flyvereren. Vi tager afsted fordi min mor har fødselsdag på lørdag, og hun vil hellere rejse end holde fødselsdag (måske tror hun at hun slet ikke fylder 40, hvis hun ikke er hjemme på dagen..?), så da der var billige flybiletter til Milano, slog vi til. Det endte dog med at blive noget værre bøvl. Malthe blev syg, så i stedet for min far og ham, er det som sagt mine bedsteforældre der er med. Det er selvfølgelig træls, men jeg glæder mig helt vildt til at opleve den italienske storby. Det lyder til at være en spændende og meget kulturel by, med masser af ting at fotografere. Vi skal ikke noget særligt, men bare slendre rundt, tage billeder, spise pastaretter og lækre pizzaer, kigge på dyre butikker, sippe Starbucks kaffe og være sammen.  Der er planlagt indlæg til jer, og så må I have det godt så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar