onsdag den 27. november 2013

Year 2013: January

Januar startede selvfølgelig med nytårsaften, som jeg holdt af to omgange. Først spiste jeg sammen med min familie og Emmas familie, og så tog Emma og jeg videre til fest hos nogle fra klassen. Det var en dejlig aften, og jeg glæder mig allerede til dette års nytår. Forhåbentlig bliver det et brag af en fest!

Til nytår havde jeg med Emmas mors hjælp syet den fineste kjole. Jeg var meget stolt - og er det stadig!


Til jul havde jeg fået et kamera, så jeg brugte også noget tid på at lære det at kende. Det resulterede i billeder af både levende og døde blomster. 


Så var jeg på et syhold med Emma og ungdomsskolen, hvor det lykkedes mig at få produceret både kjole og taske. Kjolen har jeg ikke brugt så meget, men tasken er blevet brugt med jævne mellemrum. 

Mmmh... jeg savler når jeg ser det billede! For de hindbærsnitter, de var fandeme gode! Jeg bagte dem en dag vi skulle ud og besøge min oldemor, og de blev godt modtaget! Find opskriften HER

Januar er som bekendt en kold måned, så jeg fik udviklet min egen form for chai-latte, til at varme mig på, på de kolde eftermiddage. I kan finde den HER

Januar stod i kreativitetens tegn, og mange timer blev brugt foran brændeovnen med en tegneblok og tuscher. Løven her er en af mine personlige favoritter. 



Kameraet blev udforsket og brugt lidt mere, da Emma og jeg stillede op til det mest kreative fotoshoot vi har lavet indtil videre. Vi lånte en projektor på min fars arbejde og tog så billeder med forskelligt lys. Jeg er ret vild med dem!

Når jeg kigger tilbage på min instagram-profil fra januar, kan jeg se at det var ret smukt vintervejr, som jeg har taget flere billeder af. Derudover brugte jeg tid under dynen, hvor min kat passede mig når jeg var syg. Sidst men ikke mindst brugte vi tysk-timerne i skolen på at lave film nede i kælderen.

2 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg!!!

    Kender du appen Mine Tøjstørrelser? Den er super smart når man fx shopper på nettet! Bare et lille tip:-) Den kan hentes her - https://itunes.apple.com/dk/app/mine-t-jst-rrelser/id640106079?mt=8

    SvarSlet