onsdag den 18. december 2013

ASOS Christmas Dress



Den her flotte kjole, med den smukkeste ryg, købte jeg for et par uger siden på ASOS. Planen var at den skulle bruges til nytår, men nu planen ændret til at den skal bruges til jul. Jeg har nemlig fået noget andet, som jeg glæder mig til at vise jer, som skal bruges til nytår. Lige meget hvad jeg ender med at bruge den til, er jeg uendelig glad for den, for den er virkelig blød og lækker, og så fin på! Faktisk havde jeg den også på til Signe og Jacobs fødselsdag, og det outfit skal I nok snart få at se.
Egentlig gik den mine 167 cm til midt på læggen, men Emmas mor har været så sød at ligge den op for mig, så den nu går til lidt over knæet. Det er en mere flatterende længde til mine knap så lange ben. Hvis I også synes den er fin, kan I købe den HER og hvis I er mere til en maxikjole, fåes den faktisk også i en lang udgave HER - begge til helt rimelige priser!

2 kommentarer: