mandag den 16. december 2013

Dansk-sommerhusferie.dk


Billederne er fra vores tur til København i oktober

I år bliver nok ikke den helt vilde sommerferie for mit vedkommende. Sidste års sommerferie var nemlig i den dyre ende, da vi rejste 5 uger til USA. Det var den vildeste oplevelse, og jeg har så mange gode minder derfra, men der  bliver desværre ikke råd til sådan en tur igen i år. Jeg skal jo også starte på efterskole efter sommerferien, og skal derfor også bruge noget tid i sommerferien på at forberede mig på det. Derfor ender vi nok med at tage en enkel uge i sommerhus her i Danmark, og det skal også nok blive hyggeligt. Som tidligere nævnt elsker jeg nemlig at være i sommerhus. Oftest er vi ved Vestkysten eller oppe omkring Ebeltoft når vi er i sommerhus, men i år overvejer vi at leje et sommerhus på Sjælland, nord for København. På den måde kunne vi kombinere afslapning i huset, strandture og grill, med storbyliv, shopping og Den Blå Planet, som hele min familie gerne vil over og se. Jeg tror det kunne blive en rigtig fin ferie, der samtidig ville gøre at der var tid og penge til mindre udflugter spredt ud over hele sommerferien.

Hjemmesiden Dansk Sommerhusferie har 36.982 sommerhuse i Danmarks mest eftertragtede ferieområder, og det er derfor oplagt at søge der, når vi på et tidspunkt skal vælge et sommerhus. Søgefunktionen gør det let at udvælge et område, prisleje og andre specifikke krav, og så er det bare at kigge sommerhusene igennem, og vælge det, der passer en bedst.

Hvad skal I i sommerferien?

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar