fredag den 13. december 2013

InstaMoments #11


Jeg har taget billeder af den himmelen. Jeg har deltaget i en konkurrence på Instagram. Jeg har spist hindbærsnitter med min bedstefar. Jeg har spist lækre eftermiddags-måltider. Jeg har været i biografen. Jeg har været på arbejde. Jeg har spist lækker frokost. Jeg har løbet. Jeg har gået tur med min familie i det smukkeste vinter-vejr. Jeg har lavet chokolade-kalendre til hele min familie. Jeg har fået god aftensmad. Jeg har lavet lektier. Jeg har trænet. Jeg har fået årets første æbleskiver. Jeg har drukket kaffe. Jeg har været med Rasmus til fodboldstævne. Jeg har tændt kalenderlys d. 1 december. Jeg har lavet bolsjer. Jeg har været til juleklip hos Emma. Jeg har grint af Luca, der var meget træt. Jeg har set Spirit og drukket varm kakao, da Bodil ramte Danmark. Jeg har pakket årets første julegave ind. Jeg har opdaget et væltet træ i vores baghave. Jeg har kørt over Lillebæltsbroen på vej til Flensborg. Jeg har været på julemarked i Flensborg. Jeg har lavet kokoskranse og konfekt med min familie. Jeg har drukket the. Jeg har hængt en hvidmalet troldegren op over mit skrivebord, der nu bidrager med ekstra julestemning. Jeg har forkælet min familie med nybagte brunkager en torsdag aften. Jeg har set 2. årgang (inklusiv Malthe) gå Lucia på skolen. 

Her får I instagram øjeblikke fra det sidste stykke tid. Lige nu sidder jeg og skyller en hurtig kop kaffe ned og spiser en mandarin og et par brunkager, inden jeg skal på arbejde klokken 15. Når jeg har fri, skal jeg direkte videre til fødseldag hos min veninde Signe og hendes tviling Jacob, så jeg har et travlt program! God fredag d. 13!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar