onsdag den 25. december 2013

Lace Pants





Er de ikke for cool?! Jeg er helt vild med dem! Jeg faldt over dem på H&Ms hjemmeside for et par uger siden, og jeg vidste faktisk godt at min mor havde købt dem til mig. Jeg skal have dem på til nytår, så det var rigtig godt at jeg fik dem i går. De er, som I nok kan se, i gennemsigtigt blonde materiale, men har indbyggede "hotpants" så de ikke er gennemsigtige øverst oppe (det ville måske være liiiiiige vovet nok). De er både fine med bare ben og med strømpebukser indenunder, så selvom de er lidt specielle er jeg overbevist om at de nok skal blive brugt!
Hvad synes I om dem? Er de for meget?

1 kommentar:

  1. Ej, hvor er der bare et eller andet mega cool over dem! Vil rigtig gerne se hvordan du styler dem nytårsaften :)

    Jeg har en giveaway kørende, hvis det lyster:
    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet