søndag den 8. december 2013

Meganice.dk


Vi nærmer os juleaften, og jeg burde snart stoppe med at finde på ønsker. Alligevel tager jeg mig selv i at kigge gennem den ene hjemmeside efter den anden, hvor jeg kigger på fine ting, som jge kunne ønske mig. For nyligt fandt jeg hjemmesiden meganice.dk, der har en masse af noget af det, som jeg holder allermest af og går allermest op i; indretning. Der er SÅ mange flotte ting, som jeg kunne skrive på min ønskeliste, men jge må hellere begrænse mig lidt, så jeg ikke ender med flere tætskrevne A€ sider med ønsker. Det er måske lige i overkanten.

Først og fremmest har jeg kastet min kærlighed på de søde, små lyshuse fra Urbani Kähler, som jeg synes er noget af det fineste! Jeg kan rigtig godt lide at de har en masse fællestræk, men samtidig er i forskelligt design og i forskellige størrelser. Jeg ville i hvert fald rigtig gerne have et eller flere af dem stående på mit værelse!

Der er også mange andre ting hos meganice.dk, som jeg godt kunne tænke mig. Fx. er der lækkert sengetøj fra Casa De Lux, som lyder vildt lækkert. Men som sagt må jeg hellere begrænse mig lidt. Hvis I derimod stadig mangler ønsker, kan jeg kun anbefale jer at slå et smut forbi meganice.dk, for at tjekke det store udvalg ud. Måske kan I også finde gaver til familie og venner derinde.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar