torsdag den 26. december 2013

Newline Tights


Den eneste sports-relaterede gave jeg fik i år var disse tights. Jeg har efterhånden rigtig mange tights, og burde være ret godt dækket ind i forhold til forskellige længer. Min samling rummer i hvert fald både de helt korte, nogle til midt på låret, 3/4 lange og helt lange. De her, de nye, er dem der går til midt på låret, og det var en længde jeg havde manglet til fitness brug. Det er nemlig ret varmt med lange tights når jeg løber intervaller på løbebåndene, men samtidig synes jeg at de helt korte er for korte her om vinteren. De er fra Newline, hvis det skulle have interesse.

Jeg har været oppe og afprøve dem her til formiddag, og de er virkelig gode! Jeg fik dem afprøvet på stepmaskinen, på løbebåndet og til styrketræning, og de var gode til det hele. Jeg havde frygtet at de ville glide op (det synes jeg ofte at korte tights gør), men det gjorde de slet ikke, hvilket er rigtig godt når man løber i dem. Lige nu er jeg ved at gøre mig klar til noget familie-jule-halløj hos mine bedsteforældre. Det er årets sidste julearrangement, og jeg glæder mig. Derudover er det den sidste fridag i denne omgang, for imorgen skal jeg på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar