onsdag den 25. december 2013

Outfit: Christmas Evening



kjole: ASOS - bh: H&M

Jeg havde en dejlig juleaften i går. Jul hos os er altid meget småt og hyggeligt, så det var bare min mormor og bedstefar, moster og farmor, der kom. Vi holdt jul præcis som vi plejer. Altså med træ-pyntning om morgenen, sokkegaver fra julemanden, jule disney show, konfekt og småkager, julekalendre, julemiddag med and og risalamande, dansen om træ og til sidst gaver. Jeg fik nogle utroligt gode gaver, men desværre også et par der skal byttes. Alt i alt var det en god aften, og jeg vender tilbage med en af mine gaver senere i dag.

Jeg havde den samme kjole på som til tivllingernes fødselsdag, men uden halskæde. Jeg havde også varme sokker på hele aftenen, og det eneste "særlige" var mit tykke hår, der var blevet flettet aftenen før, og derfor havde fine krøller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar