tirsdag den 31. december 2013

Outfit: 261213


trøje/crop top: Mango - nederdel: hjemmelavet - taske: marked i Milano - øreringe: Urban Outfitters

Outfit med min nye crop top i aktion. Jeg er virkelig glad for den, men synes ikke at en julefrokost hos mine bedsteforældre, var stedet at vise maveskind, så derfor blev den kombineret med en nederdel, som jeg syede i sommers. Min taske fra Milano passede super fint til det sorte outfit, og for en gangs skyld skiftede jeg øreringe, til disse fine med blomster.

Som sagt havde jeg dette outfit på til årets sidste julearrangement, der var en hyggelig julefrokost hos mine bedsteforældre, hvor der blev spillet pakkespil og teske, samt spist det sidste konfekt. I dag (eller i aften) er det nytår, og det er ikke rigtig gået op for mig endnu. Nytår har aldrig været et højdepunkt i min optik. Selvfølgelig bliver det en hyggelig aften (forhåbentlig) men det er ikke noget jeg glæder mig til i lang tid i forvejen. Jeg er nok mere til julehygge end det store brag af en fest. Mit hygge- og glædesbarometer topper når det er jul, og så er det lidt svært at skrue forventninger og glæde så højt op igen en uge efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar