fredag den 13. december 2013

Random Facts #7


Jeg skulle have heddet Frederik, hvis jeg var blevet en dreng. Jeg fryser altid. Jeg har det bedst når jeg får 12 i skolen. Jeg elsker kreative projekter og har altid mange idéer. Jeg hader at komme for sent. Jeg er dårlig til at tage tid til mig selv, så jeg er ved at lære at holde "pause". Jeg glæder mig uendelig meget til efterskolen næste år. Jeg sover altid med døren lidt på klem. Jeg bryder mig ikke om at være alene hjemme om natten. Jeg ELSKER at bruge tid i køkkenet. Jeg synes december er den bedste måned. Jeg går ikke så meget op i nytår. Jeg kan bedst lide at arbejde alene, og er ikke altid så god til gruppearbejde. Jeg kan ikke sove i biler, fly, toge, busser osv. Jeg bryder mig ikke om fantasy - hverken bøger, film eller serier. Vampire Diaries fx. siger mig ingen ting. Jeg elsker at tage ud spise på café eller restaurant. Jeg har aldrig lyst til at tage på arbejde, men jeg holder fast i jobbet, for når jeg først er afsted, og når pengene går ind på kontoen, er det okay alligevel. Jeg har et rigtig godt forhold til mine forældre, og snakker med dem om stort set alt. Jeg drømmer om at bo, læse og arbejde et års tid i New York. Jeg ville gerne rejse hele tiden og se hele verden. Jeg ville ønske, jeg var 5 cm. højere. Jeg elsker at gøre mit værelse fint, men har sjældent overskud til det i hverdagene. Jeg bliver meget påvirket af månen, og sover dårligt når der er fuldmåne. Jeg har det bedst om sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar