lørdag den 28. december 2013

Small Christmas Presents



Her er de smågaver jeg fik. Ikke at de er dårligere af den grund - bestemt ikke! Mælkeskummeren er jeg virkelig glad for, for nu er det muligt for mig at lave en rigtig lækker latte, med maaaaaaasser af skum! "Nyd dig sund"-bogen glæder jeg mig helt vildt til at få kigget ordentligt i, og også få lavet nogle af de lækre sager. Jeg nåede lige at bladre lidt i den, og hold da op, hvor var der mange lækre (og sunde) sager! Det var der også i "Den lille bog om M&Ms", som nok mest er for sjov. Den indeholder 30 opskrifter med M&Ms - både nogle der lyder gode, men også nogle lidt mærkelige. Hvad siger i fx. til "Spicy Chokolade-eliksir med M&Ms" eller en "Chokoladedrøm med M&Ms"? Den sidste lille gave jeg fik var en DVD med "Jordens Søjler". Jeg har set filmene før, og glæder mig til at se dem igen! Jeg har dog aldrig fået læst bogen - måske det skulle være et projekt her i ferien?

Har I kigget forbi min tictail?

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har dig. Tænkte på om du har lyst til at følges? :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil i hvert fald gerne kigge forbi :-) Og tak!

      Slet