torsdag den 12. december 2013

Unoliving.com


Her får I et tip om en lækker konkurrence, som jeg har tænkt mig at deltage i. Unoliving har nemlig netop nu, gang i en konkurrence, hvor man har muligheden for at vinde en bog om indretning, hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev. Bogen er skrevet af Pia Søgaard, og indeholder en masse tips og tricks til boligindretning og fornyelse af hjemmet. Og dét er noget for mig! I kan tilmelde jer nyhedsbrevet, og dermed også konkurrencen om bogen, lige HER

Unoliving har, udover konkurrencen, også en masse andet at byde på! Den er super simpelt bygget op, og gør det let og overskueligt at finde rundt i junglen af møbler, lamper, tæpper og havemøbler. Når du har valgt en kategori, er det også muligt at specificere søgningen yderligere, ved fx. at udvælge bestemte farver, prisklasse, størrelse og materiale. Jeg synes der er nogle ret fine puffer og særligt denne har fanget min opmærksomhed. Måske den kunne passe fint foran min Eames stol?

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar