torsdag den 12. december 2013

Usertribe.dk


Det her koncept, dét er smart! Usertribe er en forholdsvis ny dansk hjemmeside, hvor man kan tjene penge, på at brugerteste store danske virksomheders websites og webshops. Altså kan du tjene penge på at give din mening til kende, og dermed hjælpe firmaer med at udvikle deres website eller webshop. Du kan teste hjemmesider fra din stue, eller hvor du nu ellers befinder dig, og alder og interesser er underordnet. Så længe du kan gå på nettet, kan snakke flydende dansk og bor i danmark, er Usertribe en mulighed for at tjene lidt ekstra penge. Ydermere er det en fordel at have et headset når man brugertester hjemmesider. Det er muligt at lave 5-6 brugertest om ugen. Det tager ca. 20-30 min. og du bliver belønnet med 100 kr. Det er altså rimelig hurtige penge.

Jeg har ikke selv oprettet mig som bruger hos Usertribe, for jeg synes at jeg har nok at lave med bloggen. Men ikke desto mindre, er jeg begejstret for konceptet!

Hvis dette lyder tiltalende, og som noget du godt kunne tænke dig, er det muligt at melde sig som tester lige HER. På forsiden kan I også se en video, hvor man kan få en idé om, hvad det vil sige at brugerteste en hjemmeside, og hvordan det foregår.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar