søndag den 15. december 2013

White Branch





Her ses mit seneste værelses-projekt. Jeg fandt en troldegren ude i vores skur, og jeg har nu malet den hvid med spraymaling. Jeg har hængt den over mit skrivebord, og jeg regner med at den kan blive der året rundt med forskellig pynt i forhold til årstiderne. Hvor fint ville det ikke lige med blomster viklet om til sommer? Lige nu er det små julekugler og hjemmelavede ophæng i selvhærdende ler, der pryder den fine gren og spreder julestemning på en afdæmpet og moderne måde. De fine ophæng i sølv fik jeg i adventsgave i dag. Jeg håber jeres 3. søndag i advent har været god!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud! Så det var det spraymalingen skulle bruges til.... Knus Mormor

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak mormor! Det var nemlig lige dét malingen skulle bruges til! Glæder mig til julebrunch!

      Slet