fredag den 6. december 2013

Year 2013: April

April startede ud med fotoshoot med Kamilla. Vi morede os og havde det bare super hyggeligt med at tage billeder i det fine forårsvejr!

 Forårs-temaet fortsatte i min madlavning, hvor jeg blev kreerede en lækker og let wokret med grøntsager og svinekød. Opskriften finder I HER

 April var åbenbart en foto-produktiv måned, for jeg tog også en masse billeder med Emma!

Når jeg kigger i mine billeder fra april, er størstedelen af dem madbilleder. Hmm... Nå, men sunde pandekager lavede jeg også, og nøj(!) hvor var de gode! Opskriften er HER

 Jeg var også lidt kreativ i april, for jeg fik syet en ret fin nederdel, som senere blev et hit i USA. Det er godt jeg har Emma (og hendes mor) til sy-hjælp, for det gør altså at resultaterne bliver ret gode.

April = hamborg marathon. Sådan har det i hvert fald været i vores familie i nogle år, og sådan var det også i 2013. Det var en skøn weekend med godt vejr, og gode tider til både min moster og far. Jeg elsker stemningen med marathonløb, og hver gang jeg er ude og heppe, får jeg lyst til selv at deltage!

April var jo også lockout-måned. Det havde jeg helt glemt, selvom vi næsten ikke var i skole i en måned. Derfor var jeg også babysitter for en børneflok sammen med Emma. Og hey - i april fik jeg arbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar