tirsdag den 17. december 2013

Year 2013: August

 I juli købte jeg nyt skrivebord, og i august var det færdigmalet og klar til at blive rykket ind på mit værelse. Det er virkelig fint, og jeg er så glad for det!

 Det var skønt sommervejr i august, så jeg fik taget billeder af flotte blomster

 Jeg fik mit macbook-skin i august, og jeg er simpelthen så glad for det. Jeg synes virkelig at det pynter på min ellers meget enkle mac

Efter en tur på Cuckoos Nest med min mor, far og Kamilla, blev jeg inspireret til at lave en lækker rugbrødssandwich med avokado, hytteost og laks. I kan se den præcise opskrift HER

 I august var der skolestart og tilbage til hverdagen.

Hjemmelavet müsli er altså bedre end den købte, og i august fik vi lavet en rigtig god en af slagsen, som vi efterfølgende har lavet hver gang vi er løbet tør. Den kan I finde HER


 Jeg var inde til blomsterfestivalen i Odense, da det er næsten fast tradition. Jeg synes simpelthen det er så fint og hyggeligt når hele byen bliver pyntet op med flotte blomsterdekorationer.

 I år til blomsterfestivalen var der også en masse flotte motorcykler, som særligt Rasmus var meget imponeret over!

 Jeg nåede også ind i nogle gamle lagerbygninger på havnen i august, og fik taget billeder af cool grafiti. 

 Et billede af et skib fik jeg også taget i august.

 Malthe var til et stort fodboldstævne i august, hvor de spillede mod hold som FCK og OB. Faktisk endte de med at komme i avisen. Ret sejt at en lille klub som Tommerup kan følge med de større klubber.

Rasmus har fødselsdag 1. september, men i august fejrede vi hans fødselsdag med amerikansk brunch. Hyggeligt, hyggeligt.

Der var virkelig mange billeder på min instagram fra august(!), så jeg har bare valgt nogle øjeblikke ud. August var virkelig varm! Så jeg gik og løb ture (med og uden Luca), tegnede, høstede den første klase vindruer, var med til fodboldstævner og gik tur med Emma, Sofus og Luca i det fineste solskin. Min far og jeg kørte til grænsen for at fylde kælderen op med sodavand og øl. Og jeg arbejde virkelig, virkelig, virkelig meget, inden det blev tid til skole igen. Så stod den på lektier og geografi-udflugter. I august mødte jeg også Sigurd fra Sigurds Bjørnetime!

2 kommentarer:

  1. Super fine stemningsbilleder. Lyder til at have været et fantastisk år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen af billederne:-) og ja, du har helt ret - det har været et dejligt år!

      Slet