lørdag den 14. december 2013

Year 2013: July













Anden del af USA turen var lige så fantastisk som den første, så jeg vil ikke skrive noget til hvert billede. Alle mine USA-indlæg kan I se lige HER

 Mmmh... jeg savner søde sommer desserter når jeg ser disse fine triflier, som Emma og jeg lavede, da vi sås første gang efter vores USA-tur. Opskriften kan I finde HER

 Det var heldigvis godt vejr da vi kom hjem til Danmark, så det blev også til et par ture til de danske kyster i løbet af ferien.

 Grillmad er altså det bedste! Så når far tændte op i grillen var jeg glad!

 Juli er hindbær-måned, og vi fik plukket hele 11 kilo!

 Emma og jeg lånte min mosters lejlighed i slutningen af sommerferien, og havde et par hyggelige dage i Odense.

Jeg brugte noget af min ferie-tid på at kreere lækker mad til mig selv! Fx. denne salat med broccoli, avokado, hindbær, gulerødder, rugbrødscroutoner og parmesanost - mums!

Jeg gik på rov i de lokale genbrugsbutikker, og kom ud med nogle ret så fine (og billige!) ting.

Jeg gik i gang med værelsesprojekter i juli. Jeg købte nemlig et skrivebord på et loppemarked, og gik i gang med at male både det og en masse rammer.

Jeg havde gang i den med hyggelige ting i juli! Jeg nød virkelig at have sommerferie, så jeg gik ture, plukkede ribs, arbejde, slappede af med mine veninder, så kattekillinger, besøgte mine bedsteforældre i deres campingvogn, og trænede alene og med mine brødre, udenfor og i fitness.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar