tirsdag den 3. december 2013

Year 2013: March

 Marts er ifølge kalenderen den første forårsmåned, og der var da også spæde tegn på forår, i form af disse fine vintergækker, som jeg tog billeder af.

 Jeg synes at bål er noget af det hyggeligste, så en lun forårsdag i marts blev det også til det første bål!

Emma og jeg var også ude og tage billeder i marts. Det var et lidt mere spontant projekt, hvor en tur i skoven udviklede sig til fine billeder. 

 Jeg har fødselsdag den 18 marts, så jeg holdt fødselsdag for mine veninder et par uger før. Jeg havde inviteret til asti og aftensmad, og det var en skøn aften. Vi hyggede os virkelig og fik grint en masse.

Til pige-fødselsdagen serverede jeg frozen yoghurt med masser af topping til dessert. Det var virkelig lækkert, og ikke helt så tungt som vanilje-is. Men altså, med al den topping, kan man nok ikke klassificere det som en sund dessert. 

Ja, gaver fik jeg jo også. Og nogle gode nogle af slagsen! Mine veninder ramte virkelig plet!

 Min kære oldemor var jo død i februar, så i marts fik jeg denne smukke ring som arvestykke. Jeg er egentlig ikke så vild med rav, men der er et eller andet ved denne ring, som alligevel har fanget mig. Nu har den i hvert fald fast plads på min højre pegefinger.

 Hurra, hurra, hurra! Så blev det rigtigt min fødselsdag! Jeg fyldte 15 og havde en skøn dag, hvor jeg blev fejret med mannér af min familie.

 Sidst i marts blev der tid til en familie-tur til Randers Regnskov, hvor jeg brugte det meste af tiden bag mit kamera. For det jeg synes er fedest ved dyr, er at tage billeder af dem.

Der var mange sjove billeder at finde på min instagram fra marts! Jeg lånte nemlig en maske til min lillebror, skypede med sjove venner, trænede, spiste lækker kage, drak kakao til brobygning og kørte i bus med skøre veninder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar