mandag den 9. december 2013

Year 2013: May

 I maj var det ved så småt at være jordbær-sæson, så jeg lavede min ultimative yndlings-salat med jordbær, cherrytomater, tørrede abrikoser og basilikum. I kan se opskriften HER

 Jeg havde længe ønsket mig plateau-sko til at gøre mine 167 cm. en smule højere, og i maj fik jeg anskaffet mig denne fine model fra ASOS.

 Jeg fik gjort mig nogle ret fine ebay køb i maj. Denne t-shirt med tigeren var en af dem.

 I rema1000 solgte de plexiglas lysestager, og jeg kunne simpelthen ikke stå for dem! Derfor endte denne, med plads til 9 lys, i min vindueskarm. Og jeg er meget, meget glad for den!

 Jordbær-sæsonen inspirerede mig også til at lave lækre, små og sunde jorbærtærter. De blev simpelthen så gode, og jeg vil anbefale at I tager et kig på opskriften HER

 Jeg havde en rest stof fra den nederdel jeg syede i april, så jeg fik syet en i samme facon, bare lidt kortere. Igen blev projektet ret vellykket, og denne syede jeg faktisk helt selv!

 I maj var jeg på den hyggeligste tøse-weekend! Vi havde lånt Hannahs mormors sommerhus, og havde bare et par rigtig hyggelige dage, hvor der blev snakket, spist god mad, spillet spil, badet og gået ture ved stranden. Det var skønt bare at være sammen os piger, og det ville være dejligt med sådan en tur igen!

Som sagt stod maj på årets første dukkert, i selvskab med de sødeste piger!

I maj tog Emma og jeg igen (mange) billeder

Jeg havde egentlig travlt i maj med forskellige hverdagsting! Jeg var med Malthe på fodboldskole, jeg gik utallige ture i det dejlige maj-vejr, jeg trænede, jeg var på arbejde, jeg sov sammen med Kamilla, jeg var til åbent hus arrangement, hvor jeg pileflettede og så forkælede jeg mine brødre med sunde pandekager til morgenmad, på en dag hvor vi skulle møde sent. Jeg havde det godt i maj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar