fredag den 27. december 2013

Year 2013: November




Bogstavligt talt startede jeg november med en rejse. Den første november fløj jeg nemlig til Milano med min mor, Rasmus, mormor og bedstefar. Min far og Malthe skulle have været med i stedet for mine bedsteforældre, men Malthe lå desværre syg med feber. Det endte heldigvis med at blive nogle enormt hyggelige dage alligevel! Milano er en skøn by, og jeg blev meget betaget af hvor smuk byen var med alle de gamle, arkitektoniske perler. I kan se flere billeder fra Milano HER og HER

 I Milano fik jeg købt en virkelig flot og anvendelig læder taske!

 Jeg holdt lektie-dag og fik indhentet de lektier, som jeg havde for. Alt imens jeg drak litervis af the og hørte musik ved mit hyggelige skrivebord.

Jeg købte også et andet favorit-item i Milano: den fineste plisserede læder-ish nederdel

Jeg var til fødselsdag/julehygge hos min veninde Kamilla. Hun har fødselsdag i starten af november (samme dag som min mor, hihi) og det har derfor været fast tradition de sidste tre år at hun holder fødselsdag kombineret med julehygge for mig, Charlotte og Hannah. Vi ser ikke Kamilla så tit, da hun er på efterskole, så det var rigtig hyggeligt at være sammen med hende i lidt længere tid. Kamilla fik gaver, vi lavede konfekt, spillede pakkespil, spiste konfekt og så film. Så hyggeligt!

 Vi fik gæster i forbindelse med min mors fødselsdag, så derfor blev der bagt kage. Min mor og jeg gik i køkkenet, og kreerede denne marzipankage med chokoladeovertræk, hvid chokolademousse og choko/mandel-knas. NAM! Den opskrift kan I finde HER

I slutningen af november var jeg ude og gå med mine forældre og brødre i det smukkeste, klare efterårsvejr

Udover ovenstående sad jeg også foran brændeovnen, vandt stile konkurrence, tog billeder af fine morgen himler, lavede julekalender, var i biograften, var på uddannelsesmesse, lavede lektier, drak kaffe og arbejde i november.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar