onsdag den 8. januar 2014

CEWE Fotobog


Jeg fik tilbuddet om at lave min egen fotobog på cewe, og jeg slog selvfølgelig til med det samme! Jeg elsker at tage billdeer, og jeg elsker at kigge tilbage på mine billeder og mindes de tider, hvor de er taget. Hvis mit hus brændte og jeg kunne redde én ting, ville det være vores billeder. Der er så mange minder forbundt med billederne, og derfor er det noget af det mest værdifulde jeg har. Mit tøj osv. kan jeg bare få dækket af forsikringen, men der er ingen måde at få billeder tilbage på.

Som sagt fik jeg tilbuddet om at lave en fotobog. Min mor har lige lavet bøger fra USA, men vi har ikke lavet en fra Milano, så det var det, jeg valgte at lave. Jeg kendte konceptet med at lave sine egne billedbøger, men jeg havde aldrig prøvet det selv. Heldigvis var det virkelig simpelt! Det tog ingen tid at finde ud af systemet, så på en aften havde jeg kreeret den fineste bog med billeder fra Milano! Nu glæder jeg mig bare til at modtage min bog, og så skal I nok få den at se!

Hvis I også vil lave en fotobog, kan I gøre det HER. I downloader bare den gratis software, og så er I klar til at samle jeres minder i lækre fotobøger!

Dette indlæg er sponsoreret.

1 kommentar:

  1. Jeg er enig, der er intet mere dyrbart end ens billeder. Jeg er også netop begyndt at lave fotobøger, mest af mine børn. Syntes det er hyggeligt at sætte sammen og elsker reaktionen når man viser andre ens egne bøger :-) Jeg kan også anbefale Pixum, god kvalitet og ofte gode tilbud hvis man læser deres nyhedsbreve.

    Mvh

    Tanja

    SvarSlet