tirsdag den 14. januar 2014

CEWE Fotobog



Som jeg også skrev i dette indlæg har jeg været så heldig, at få lov til at teste CEWEs fotobøger. Og det er jeg meget, meget glad for! Som jeg også skrev i det forrige indlæg om disse bøger, er der ikke noget federe end at kunne kigge tilbage på de billeder man har taget, og mindes de tider, hvor de blev taget. Jeg var meget hurtig til at finde ud af hvilke billeder, jeg skulle fylde min bog med. Hvis I kan huske det, var jeg nemlig i Milano i november, og nu fik jeg muligheden for at samle billederne på ét sted.

Bogen var let at sammensætte, og jeg fandt lynhurtigt ud af hvordan jeg fik lavet layoutet, skiftet baggrund og sat tekst på. Og jeg synes virkelig at resultatet er blevet godt! Den er præcis som jeg ønskede mig! Kvaliteten er i top og billederne er helt skarpe. Tilmed var leveringen virkelig hurtig, hvilket også er et kæmpe plus!

Hvis I har været på en ferie, skal give en gave til en veninde eller et familiemedlem eller bare har lyst til at samle billeder fra det foregående år, kan jeg kun anbefale at I klikker ind på CEWE lige HER, hvor I kan danne jer et overblik over hvilke produkter, I kan bestille. Jeg er meget glad for min bog, så det vil jeg (så godt som) love jer at I også bliver!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar