onsdag den 8. januar 2014

CEWE Konfirmationsgave


Billeder fra de bøger, som jeg lavede til mine veninder i konfirmationsgaver 

Skal du til konfirmation til foråret? Måske hos din bedste veninde, lillesøster, storesøster eller kusine? Hvad så med at give hende en bog, hvor du samler jeres allerbedste minder? Det gav jeg mine veninder i konfirmationsgaver, og de blev (sagde de i hvert fald, hihi) rigtig glade for dem! Jeg synes også det er en fin tanke at give en bog, der samler billeder og dermed minder. Den kan jo indeholde alt! Du kan sætte billeder ind, så I for altid kan huske alle de ting I har lavet sammen, men du kan også skrive små sjove historier og anekdoter ind. Du kan eventuelt spørge dine forældre, om de har nogle sjove billeder, fra da I var små. Da jeg fik kigget i vores gemmer, fandt jeg de sødeste og sjoveste billeder! Der var billeder, der var taget i sneen, med ansigtsmaling i hovedet, mens vi fodrede en ged, og klædt ud som prinsesser. Det er en sjov process at lave bogen, og det er dejligt at kunne give sine kære veninder noget personligt, som man har kredset om og gjort sig umage med. På konfirmationsdagen er der jo rigeligt med materielle gaver, så det er hyggeligt også at få noget personligt - det synes jeg i hvert fald!

Hvis I tænker, at det med at lave en bog, måske var en meget god idé, kan I kigge forbi Online Fotoservice. Det er meget simpelt at lave bogen, og det er muligt at blive guidet igennem det, så der burde ikke være nogle problemer.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar