onsdag den 8. januar 2014

CEWE Konfirmationsindbydelser


 Billeder fra bordpynten til min konfirmation

Min konfirmation var en af de gladeste dage i mit liv. Jeg var glad, og gæsterne var glade. Vi holdt festen hjemme i vores have i et telt, og der var omkring 40 mennesker. Jeg fik de mest fantastiske gaver, der blev spist god mad og holdt fine taler. Alt i alt var det en rigtig dejlig dag, som jeg er meget taknemmelig for at jeg fik lov til at holde.

I og med at jeg går meget op i indretning, og til tider er meget perfektionistisk, gik jeg meget op i bordpynt, bordkort og indbydelser. Det hele skulle passe sammen, og være meget neutralt i designet. Vi endte med at købe en spandfuld perler i forskellige brunlige og beige nuancer, som vi så dekorerede både bordkort, lysestager og indbydelser med. Derudover var der hvide roser på bordene. Det var så fint!

Hvis du skal konfirmeres til foråret, skal du nok snart til at forberede alle de ting, der skal klares. Der skal findes lokation, kjolen skal på plads, gæstelister skal laves, maden skal planlægges, og så skal der sendes invitationer ud. Det kan Online Fotoservice måske hjælpe dig med. Det er billigt og lige nu er der yderligere 25% rabat på konfirmationsindbydelser, så hvis du ved hvor mange gæster der skal med, er det en god idé at gå ind og bestille nu. Du kan helt selv vælge dit design, så dine indbydelser bliver præcist som du vil have dem. Jeg gik meget op I at det hele passede sammen, så jeg sørgede for at designet på indbydelserne var det samme som på bordkort osv, men det bestemmer I jo selv. I hvert fald kan I gå ind og bestille indbydelser HER

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar