torsdag den 16. januar 2014

GadgetCity iPhone Cover


Jeg har været så fantastisk heldig, at få et iPhone cover fra gadgetcity. Jeg fik muligheden for at vælge et produkt, og valgte så at afprøve deres nye del af hjemmesiden, hvor man kan designe sit eget cover. Det kan man efterhånden gøre mange steder, men her hos gadgetcity var det virkelig let at finde ud af! Det tog ingen tid, og resultatet er blevet så godt! Jeg valgte et billede fra USA, og det er jeg rigtig glad for, jeg synes nemlig at det er blevet utrolig flot. 

Kvaliteten af coveret er upåklagelig. Det er i kraftigt plastik, så det virkelig beskytter telefonen. Samtidig er det en smule bøjeligt i siderne, så man kan få det på og af telefonen.

Levering og service er altid i top hos gadgetcity! Der var gået noget galt i min bestilling (jeg tror det var fordi vi stødte ind i juleferien), men da jeg skrev til dem svarede de virkelig hurtigt! Og det er et stort plus. Lynhurtigt kom der styr på bestillingen igen, og så gik der ikke mere end et døgn, så havde jeg modtaget mit cover.

Der er også andre ting end iPhone covers på hjemmesiden. Jeg faldt lige over kategorien med mobil kamera tilbehør, hvor man bl.a. kan få opladere, der kan lade dit kamera op i bilen. Dét er smart!

Kig forbi gadgetcity hvis I står og mangler et eller andet elektronisk tilbehør - chancen, for at de har det, er stor!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar