onsdag den 1. januar 2014

Interior - Get The Look #1


Til et nyt år, hører nye begyndelser. Jeg vil derfor starte en ny serie indlæg; "get the look" med indretning. Jeg er nemlig ikke den store mode-haj, men indretning er jeg derimod rigtig vild med. Jeg har fundet et billede på tumblr, og fundet de ting, der skal til for at "stjæle stilen". Nogle af items'ne er lidt i den dyre ende, men jeg synes egentlig at det er lykkedes ret godt at få samme stemning i de ting, jeg har valgt, som på billedet. Jeg vil lave en bunke af disse indlæg med forskellige stilarter, og hvis I har et særligt billede, som I gerne vil se min version af, er I velkomne til at smide en kommentar! Jeg hjælper jer gerne med at finde en bestemt stil, og dermed få en særlig stemning på værelset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar