onsdag den 29. januar 2014

H&M Sale Necklaces






I går var jeg med min klasse i Odense. Vi skulle besøge FynsStiftidende, hvor vi fik lov til at lege journalister for et par timer. Det var enormt gennemført, og faktisk utrolig spændende! Efterfølgende var vi inde på Brandts, hvor vi så Jesper Christiansens udstilling, osm jeg var meget imponeret over! Prøv at google ham, det er ret flot, og meget varieret, det han laver!

I "frikvarteret", mellem besøget på avisen og kunstmuseet, nåede min veninde og jeg lige at runde H&M. Her fandt jeg de her fine, fine halskæder, som jeg blev nødt til at købe med hjem. Den blå kostede kun 50, og den sølvfarvede fik jeg for en 10'er! Jeg købte også en hvid basis tee, men den er der vist ingen grund til at vise... Jeg er virkelig glad for mine nye halskæder!

2 kommentarer: