torsdag den 9. januar 2014

InstaMoments #12


Jeg har startet tidlige vintermorgener med lækker grød - det ér altså bare den bedste start på dagen. Jeg har grint lidt af Malthe, der havde pyntet sit eget lille juletræ på værelset. Jeg har lavet lækker aftensmad til mig selv. Jeg har pakket adventsgaver op med mine brødre. Jeg har været til jule-brunch hos mine bedsteforældre. Jeg har puttet med min kat. Jeg har julet med røde bær i min vindueskarm. Jeg har givet Luca et bad. Jeg har spist risengrød lillejuleaften. Jeg har pyntet juletræ. Jeg har haft krøller og taget selfie. Jeg har spist (meget!) konfekt. Jeg har holdt jul. Jeg har løbet. Jeg har spillet spil. Jeg har drukket spandevis af kaffe - med ekstra meget skum! Jeg har taget billeder af morgenfrost. Jeg har spillet teske. Jeg har været på vej på arbejde (og arbejdet, sjovt nok). Jeg har lavet kransekager. Jeg har været klædt på til nytår. Jeg har holdt nytår. Jeg har forkælet mig selv med god morgenmad. Jeg har været med til fodboldstævne, hvor Malthes hold blev kommunemestre. Jeg har trænet med TRX'en i fitness sammen med Ane. Jeg har kigget i USA-bog. Jeg har drukket hjemmepresset æble/gulerod/appelsin-juice og spist skyr efter træning. Jeg har været glad, fordi at terminsprøverne var overstået. Jeg har været på forskellige hold i fitness.

Så er der et instagram-indlæg mere til jer - følg gerne med på @MarieJosiasen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar