søndag den 5. januar 2014

Outfit: 191213


sko: Nike Lunarglide 4 - bukser: H&M - sweater: Nowhere

Det her er egentlig et gammelt outfit, som jeg havde på en dag før juleferien, men der har ikke været tid til at vise det. Alligevel synes jeg ikke I skal snydes for det, så nu får I det.

Om torsdagen har jeg idræt i de første lektioner, og det er derfor blevet en (god) vane at jeg løber i skole, og så har min bror en taske med til mig, hvor mine bøger og mit tøj er i. Det fungerer virkelig godt, og jeg er så glad for min torsdags-morgentur, der gør at jeg klarer mig igennem dagen med mere overskud og energi. Hvis det var muligt ville jeg starte hver dag med en løbetur! Men, fordi jeg havde løbet i skole, var de eneste sko jeg havde, mine løbesko. Heldigvis er mine løbesko ikke de mest klodsede, så jeg synes faktisk at de var rimelig cool sammen med mine dalmatin-bukser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar