fredag den 17. januar 2014

Random Facts #8


Jeg har fået at vide at jeg snakker i søvne - eller nærmere skælder ud i søvne. Jeg lærte at spise ost for et par år siden, og nu eeeeelsker jeg det! Jeg kunne godt tænke mig at prøve at få taget billeder ved en fotograf. Jeg kan godt lide stærk mad - masser af chili og hvidløg til mig! Jeg synes at en mørk, stille by er noget af det uhyggeligste. Jeg tog på picnic ude på vejen, sammen med min veninde Kamilla, da jeg var lille. Vi følte selv at vi var langt væk. Jeg har været heste-pige. Jeg kan stadig godt lide at ride, hvis det går langsommere. Jeg elsker pastaretter, men spiser det sjældent på restaurenter da jeg er bange for at få det dårligt, efter at jeg har haft nogle ubehagelige oplevelser med mavekramper efter fed mad. Jeg bryder mig ikke synderligt om den tyske by Berlin, men kan til gengæld utrolig godt lide Hamborg. Jeg er stærkere end nogensinde! Jeg har planer om at flytte til Århus efter gymnasiet. Jeg er virkelig ikke særlig smidig. Jeg kan løfte det ene øjenbryn uden at løfte det andet. Jeg kan bedre lide light-sodavand end det med sukker. Jeg bryder mig ikke om og se film - i hvert fald ikke den samme flere gange. Jeg har altid den samme ring på, som jeg har haft de sidste mange år.

2 kommentarer:

  1. Ost og stærk mad, er også lige mig - og så foretrækker jeg også Hamburg!

    - Anne

    SvarSlet