torsdag den 2. januar 2014

Small Christmas Presents #2



Jeg har været ude og bytte lidt julegaver, og her er noget af det jeg fik med hjem; Jeg fik to af "Den lille bog om M&Ms" og har derfor byttet til "Den lille bog om Mars". Jeg synes nemlig de er ret sjove, og jeg overvejer at begynde og samle på dem, så jeg ender med en stor samling, når jeg en dag skal flytte hjemmefra. Den anden bog er den omtalte Yahya Hassans digtsamling, som jeg glæder mig meget til at læse! Normalt er jeg ikke til digte, men emnet i hans digte har fanget mig, og jeg tror derfor at det er en anden, mere spændende oplevelse, end med de sædvanlige, sukkersøde digte. Fra matas fik jeg mig en læbestift fra MaxFactor i farven Raisin, som er ret fin. Den er nemlig farvet, uden at det bliver for meget. Jeg er blevet ret glad for at bruge læbestift, men havde kun én, så det var godt at få købt en ekstra, som jeg forresten havde på til nytår Den sidste ting, også fra Matas, var en BB cream fra Manhattan Clear Face, som jeg har ønsket mig længe. Så da den var på bud, slog jeg til. Jeg er meget glad for alle mine ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar