tirsdag den 7. januar 2014

Termins Prøver

Billede fra Milano

Vi har haft terminsprøve i dansk i dag. Og hvor var jeg dog nervøs! Jeg har aldrig før været til prøve, så det var en smule skræmmende. Heldigvis gik det bedre end jeg havde frygtet, og jeg er faktisk rimelig tilfreds med det jeg fik skrevet. Jeg følte også at jeg havde tid nok, og overskud til at få rettet igennem og sådan. Det eneste, jeg kan være lidt usikker på, er om jeg har forstået opgaven helt rigtigt. For en ting er jo at det jeg har skrevet er godt, noget helt andet er om jeg har skrevet det rigtige. Og det er jo en rimelig væsentlig del af prøven. Da vi var færdige tog Emma og jeg hjem til hende for at puste lidt ud og drikke en masse kaffe. Hun skulle på arbejde ved 2-tiden, så nu sidder jeg herhjemme og slapper af. Jeg tror min krop har været stresset over prøverne, og jeg har heller ikke fået nok søvn på grund af nerver, for jeg er i hvert fald fuldstændig drænet for energi. Jeg skulle gerne være frisk til i aften, hvor jeg skal op og træne med Ane, så jeg tror bare, at jeg vil tillade mig selv at lave ingen ting her i løbet af eftermiddagen. I morgen står den på prøve i matematik, og jeg krydser fingre for at det går godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar