onsdag den 12. februar 2014

Aveny


Der er kun lidt over en måned til min fødselsdag, så jeg er begyndt at kigge efter ønsker. Der er en del af mine juleønsker, der kan overføres direkte til ønskelisten denne gang, men jeg skal også ud og kigge lidt, samt surfe lidt på diverse webshops, for at finde ønsker. Om ikke så længe skal jeg på efterskole, så måske er der også nogle lidt mere praktiske ting, som ville være en fordel at få anskaffet sig. Det må jeg lige se på.

I hvert fald blev jeg præsenteret for webshoppen Aveny.dk, der forhandler rigtig mange fine smykker i forskellige prisklasser og stilarter. Altså burde det være muligt for alle at finde noget. Jeg er faldet for de tre ovenstående smykker. Det oxyderede sølv synes jeg er virkelig fint, og faktisk ejer jeg ingen smykker i det fine metal. Det skulle jeg måske lave om på? Jeg synes i hvert fald at det kan give noget kant til sølvsmykker, der ellers tit er meget blanke og skinnende. Jeg så også at Aveny forhandler et udvalg af Spinning Rings, som jeg også har et par stykker af i min smykkesamling.

Der er gratis fragt på Aveny, og lige nu er der tilmed udsalg, så skynd jer at kigge forbi!

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Super smukke smykker :-)
    Kig endelig forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet