søndag den 2. februar 2014

Fluffy Sweaters





Jeg har modtaget de blødeste, varmeste og lækreste sweaters fra Sheinside! Det er første gang jeg handler på den webshop, men jeg er positivt overrasket over både fragt og kvalitet. Mine sweaters er i hvert fald heeeeeelt vildt dejlig bløde. Pasformen er også super fin - de er løse, uden at være alt for oversize. Det er samme model, bare i to forskellige farver, og så er de onesize. Den grå kan I købe HER og den hvide kan I købe HER - begge koster kun lidt over 100 kroner!

I dag skal jeg på arbejde hele dagen... Jeg håber jeg kan få lidt tidligere fri, for jeg er inviteret til Emmas fødselsdag, og det vil jeg nødig gå glip af! God søndag!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bare lækre!
    God søndag :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog ♥ - Er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville glæde mig meget, hvis du ville kigge forbi! :-)

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet