lørdag den 1. februar 2014

InstaMoments #13


Jeg har løbet til Adeles "Set Fire To The Rain", der var et meget passende soundtrack. Jeg har taget billeder af smukke morgenhimler. Jeg har juicet. Jeg har steppet så meget til cirkeltræning at kameraet duggede til. Jeg har kigget i BoBedre fra 80'erne. Jeg har bandet over den første sne. Jeg har drukket spandevis af kaffe og the! Jeg har modtaget den fineste fotobog med billeder fra min tur til Milano. Jeg har trænet og vist videoer. Jeg har siddet foran brændeovnen. Jeg har lavet lækker salat til aftensmad. Jeg har været til volleyball stævne med min klasse. Jeg har lavet müsli. Jeg har startet weekenden med havregrød. Jeg har løbet i trist vejr. Jeg har læst blogs og drukket smoothie. Jeg har puttet i nyvaskede dyner. Jeg har taget billeder af min billedvæg, der er min yndligsdel af mit værelse. Jeg har været på café med min far. Jeg har postet et billede fra nytårsaften for at kunne deltage i en konkurrence. Jeg har spist lækre eftermiddagsmåltider efter lange dage med skole, arbejde og træning. Jeg har nusset en træt Luca. Jeg har læst Yahya Hassans bog. Jeg har spillet Monopoly. Jeg har fået en mini stempelkande af mine forældre. Jeg har været på kunstmuseum med klassen. Jeg har forkælet mig selv med varme æbler. Jeg har arbejdet. Jeg har puttet med Lis. Jeg har bagt Tarte Au Citron Meringuée.

I store træk er det hvad jeg laver for tiden. De store mængder af kaffe og the vidner om at jeg fryser og bruger meget tid indendørs, nu når temperaturen er faldet under 0.

2 kommentarer:

  1. Virkelig, virkelig lækkert indlæg! Fortsæt det gode arbejde :-)

    Kig endelig forbi min nye blog ♥ - Er rykket fra blogspot til bloggers delight :-)

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet