fredag den 14. februar 2014

Mads Nørgaard Favorites


Jeg har for nylig stiftet bekendtskab med mærket Mads Nørgaard. Jeg har godt hørt navnet før, men aldrig kigget på hvilke produkter, der var en del af sortimentet. Det skulle jeg have gjort noget før! Det er nemlig enormt flotte ting! Stilen er meget klassisk, og varerne er i et lækkert design i god kvalitet.

"Mads Nørgaard er tøj i lækre kvaliteter og innovativ dansk mode. Mads Nørgaard forsøger at designe en trendy og lækker stil. Yderligere er han kendt for sine mange klassikere, som år efter år kan trækkes frem fra skabet og bruges igen, pga. deres tidløshed." 

Sådan står der på hjemmesiden, og jeg kunne ikke være mere enig. Det er tidløst design, der altid hitter, og man kan ligefrem se på tøjet at det er i god kvalitet.

På ovenstående collage kan I se mine favoritter. Det var svært at vælge, men jeg endte med disse 4 meget fine items, der nok alle ender på min ønskeliste. Først og fremmest er jeg vild med mønstrede sweaters, så den hvide og mørkeblå strik med orange detaljer er jeg ikke i tvivl om at jeg gerne ville eje. Ligeså er jeg vild med buksedragter. Jeg har kun én, men den er jeg til gengæld også overordentlig glad for. Den jeg har er i et snit, der minder meget om den fra Mads Nørgaard, og det er enormt klædeligt. Og så synes jeg bare at den klare, blå farve er enormt smuk! Bikinierne har jeg valgt fordi mit indre sommerbarn skriger på varme, strand og sol. Jeg kan næsten ikke vente, og jeg drømmer mig væk til bounty beaches, store is og bikinier. Og at iføre mig en af ovenstående bikinier ville da være prikken over i'et! Jeg tror I hvert fald jeg skal lede efter en bikini med trekantede skåle og mønster i år... Meget gerne en fra Mads Nørgaard!

Hvis I også er blevet fristet til at kigge på Mads Nørgaards udvalg kan I tage forbi Fashion Deluxe, der forhandler brandet. De har også en samling andre lækre mærker, så hvis Mads Nørgaard alligevel ikke rigtig er noget for dig, kan jeg garantere at du nok skal finde noget alligevel! Der er både gratis fragt, returret og byt! - Og lige nu er der også udsalg!

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Lækre favoritter :-)
    Hav en rigtig dejlig valentinsdag, og ikke mindst weekend! Kig gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥ -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde! Jeg er fast læser hos dig;)

      Slet