fredag den 21. februar 2014

Moxy Copenhagen Styles





På vejen hjem fra Weissenhauser kørte vi forbi pakkeposten, hvor vi hentede de pakker, som en sms havde fortalt mig, at jeg havde modtaget, mens jeg var væk. Det var nu en okay måde at slutte ferien på. I den ene af pakkerne gemte der sig en masse lækre sager fra Moxy Copenhagen. Det er noget af det lækreste og blødeste tøj, jeg nogensinde har ejet(!) og man kan ligefrem mærke at det er tøj af god kvalitet. Buksedragten er i jersey, mens den korte buksedragt er i silke satin og bukserne er i polyester - alt sammen meget blødt. Jeg er enormt glad for mine nye styles, samt den fjerde og sidste ting, som jeg ikke vil vise jer endnu. Ydermere fik jeg et tørklæde med, som du også har mulighed for at få, hvis du bestiller fra webshoppen. Og jeg ville kigge forbi, hvis jeg var jer. Der er et fint udvalg, kvaliteten er i top, og serviceniveauet utrolig højt! Min oplevelse var meget positiv!

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Moxy Copenhagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar