søndag den 16. februar 2014

Outfit: 120214




Er det bare mig, eller ligner det mere og mere at foråret for alvor er på vej? At kunne tage outfitbilleder udenfor er i hvert fald endnu et tegn på at vi går en lysere og varmere tid i møde. Og hvor er det dog rart! Det her var jeg iført i onsdags, hvor Luca synes det var ret hyggeligt at tage billeder. Vi havde lige været ude og gå, så han var helt kulret og fjollet - jeg tror også han er glad for det lune (forårs)vejr!

Lige nu sidder jeg i Weisenhausser. Der har været problemer med nettet, og det er derfor der har været lidt stille. Nu burde der være styr på det, men jeg vil ikke love noget. Dog regner jeg med lige at gøre et par indlæg klar til jer...

Vi brugte formiddagen i badelandet, hvor jeg var så heldig at få hold i nakken efter 2. tur i vandrutchebanen. Super flot, Marie. Jeg håber at det går hurtigt over, for det er lidt træls ikke at kunne kigge til højre, uden at dreje hele overkroppen. Ellers er her dejligt, og vi regner med en gåtur ved stranden lidt senere. Kameraet bliver medbragt, og så håber jeg at der er pænt! Nu tror jeg snart der er kaffe og kage, så jeg vil smutte igen.

Jeg håber, I nyder ferien, hvis I har det, og jeg håber, at jer, der skal starte skole og arbejde igen i morgen er klar til det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar