torsdag den 27. februar 2014

Update

Yellowstone Canyon, Yellowstone National Park, Wyoming, USA

For tiden har jeg tralvt. Det synes jeg i hvert fald, men måske er det mere mit hoved, der stresser end en fyldt kalender. Projektopgaven fylder enormt meget, selvom det først er i næste uge at det for alvor går løs. Jeg har i frustration brugt de sidste par dage på at græde og være sur over et projekt, som jeg ikke kunne få startet op på. Det har resulteret i en Marie med minus på overskudskontoen, og utrolig meget behov for at slappe af. Så det har jeg gjort til en vis grad. Overskudet til træning har heller ikke været det store. Første gang træning var i går, hvor jeg efter arbejde fik slæbt mig til cirkeltræning med min mor. I dag var jeg så heldig at have idræt i skolen, hvor programmet stod på orienteringsløb i mudder og tåge, og så var dagens træning også klaret! Det gav lidt mere overskud i løbet af dagen, og jeg har derfor planer om at gentage successen med morgentræning i morgen, og tage ned i fitness før skole sammen med min mor. Jeg skal nemlig først møde klokken 8:45, så det burde der være tid til. Grunden til den sene mødetid er at vi i aften skal til fastelavnsfest på skolen, og da der er mødepligt, skal vi have de timer "tilbage" som vi bruger i aften. Derfor har jeg også fri imorgen klokken 11:30, og kan dermed nå hjem og lande, inden jeg skal på arbejde fra 15-20. Hele weekenden skal jeg også arbejde, og så starter projekt for alvor mandag morgen! Puha!
Jeg håber I har det lidt lettere end mig for tiden, og jeg glæder mig uendelig meget til at få lidt luft tilbage i hverdagen! Nu må I have det dejligt!<3

Min veninde og jeg er som sagt i gang med projekt, så I må meget gerne udfylde dette spørgeskema:
SPØRGESKEMA 

Forresten planlægger jeg indlæg til projektugen, så der ikke bliver stille herinde. Jeg har masser af indlæg klar til jer, som bare venter på at blive udgivet!

1 kommentar:

  1. Jeg kender virkelig godt det med at have alt for travlt! Det hjælper tit mig at sige, at jeg SKAL have en lille stund at slappe af i :-) Held og lykke med projektugen!

    http://09tiblog.blogspot.dk/

    SvarSlet