fredag den 14. februar 2014

Valentines Day

Solnedgang i Santa Barbara, Californien, USA

Valentines Day er ikke en dag jeg gør noget særligt ud af. Det er en af de ting, vi har adopteret fra den amerikanske/engelske kultur, og som jeg endnu ikke har taget til mig endnu. Måske ville jeg se anderledes på det, hvis jeg havde kæreste, eller bare noget, der minder om. I hvert fald har denne fredag været som så mange andre - jeg har været i skole og fitness, og nu slapper jeg af inden jeg skal på arbejde i aften. Det eneste særlige ved denne fredag er at jeg nu har V I N T E R F E R I E ! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har trængt så meget til ferie, så det er virkelig skønt! Imorgen kører jeg til Tyskland med min familie, og så skal jeg ellers bare lade op og slappe af, så jeg er klar til skole og projektuge efter ferien. Jeg glæder mig til en uge uden planer!

Skal I noget særligt i dag?

2 kommentarer: